Приложението ще предоставя и ще насочва към достоверна и актуална информация относно COVID-19 и процеса на ваксинация в страната, както и възможностите за достъп до професионални консултации по психосоциална подкрепа
Българският Червен Кръст активира чатбот, в популярното мобилно приложение Viber. Чатботът на организацията ще предоставя полезна и достоверна информация относно COVID-19 и процеса на ваксинация, актуална статистика за заболелите в страната и възможността за достъп до психосоциална подкрепа, която всеки нуждаещ се може да получи чрез горещата телефонна линия с кратък номер 08001 1466. Приложението ще предоставя информация за хуманитарните каузи и активните благотворителни кампании на организацията и ще отговаря на най-често задаваните въпроси относно провеждането на курсове по първа помощ за кандидат-шофьори.
Чатботът е част от множеството реализирани дейности в рамките на инициативата „Ти решаваш“, по комплексната програма „Дейности в отговор на COVID-19 в България“, финансирана от Американската агенция за международно развитие (USAID) чрез Глобалния апел на Международната Федерация на Дружествата на Червения кръст и Червения полумесец.
Инициативата „Ти решаваш“, на Българския Червен кръст, има за цел да ограничи разпространението на COVID-19 в България, като същевременно подпомогне най-засегнатите от вируса общности и разшири ваксинационния обхват в страната. Кампанията напълно уважава правото на всеки човек относно вземането на важното решение дали да си постави ваксина или не, като единствено предоставя надеждна, проверена и научно доказана информация по отношение на вируса и последствията от него. В допълнение, от почти година, като част от инициативата се предоставя възможност за имунизация, чрез позиционирането на 5 мобилни ваксинационни пункта в различни краища на страната.
Повече информация относно вируса, ваксините и инициативата „Ти решаваш“ може да бъде видяна на: https://tireshavash.info/.
Коментари