"Новартис България" организира мащабна информационна кампания за превенция на заболяването
Благодарение на усилията на "Новартис" в областта на карцинома на гърдата имаме едни от най-съвременните и ефективни лечения. "Новартис" покрива целия спектър от лечения на различните стадии на рак. Това каза за "24 часа" онкологът доц. Желязко Арабаджиев. Началникът на Клиниката по медицинска онкология на "Аджибадем Сити Клиник" е част от лицата на информационната кампания на Novartis България „Времето е живот“, чиято цел е да вдъхновява хората да се почувстват част от общност, загрижена за пациентите с рак на гърдата.
Информационната кампания на Novartis България стартира за първи път този октомври и предвижда да се превърне в традиционна и постоянно развиваща се платформа, чрез която българските жени имат достъп до богата, специфична и достоверна информация с фокус върху профилактиката, иновативните терапии за лечение, новостите в медицината и прогреса на науката в борбата срещу рака на гърдата.
В подкрепа на инициативата се присъединяват множество от най-добрите специалисти и експерти в страната, в това число водещи онколози, образни диагностици, терапевти в областта на психологията, професионалисти от пациентските организации, пациенти, както и любими популярни лица с отношение по темата.
Доц. Арабаджиев е категоричен, че "хванат" навреме, ракът идва, лекува се и отминава! Смята, че жените трябва да се радват на живота, да слушат музика, да се забавляват. Диагнозата не трябва да ги лишава от радостите в живота. Доц. Арабаджиев присъства на събитието в елегантното заведение на столичния хотел "Милениум", където "Новартис" събра привърженици на каузата за превенция на рака на гърдата.
Събитието е уникално, весело, с красиви хора. Жените са чувствителни и предпочитат именно в такава среда да говорят за проблема, каза доц. Арабаджиев.
"Изключително силният наслов на кампанията "Времето е живот" поставя акцент именно върху огромното значение на времето. Всеки миг, всяка секунда е ценна, подчертавайки същността на нашето съществуване. Понякога животът може да изглежда обикновен или труден, но именно изпитания като коварната диагноза, ни карат наистина да разбираме стойността на всеки миг и да се стремим да ценим времето, с което разполагаме", обърна се към гостите Андрия Томович, генерален мениджър на "Новартис" за България. Средно 4000 жени всяка година у нас чуват диагнозата.
Медицината се развива, жените трябва да знаят, че е необходимо да се преглеждат два пъти в годината, каза рокпевицата Милена, който увери, че самата тя го прави.
"Скъпи момичета, за да имаме повече време, трябва да ходим редовно на лекар. Ракът на гърдата е лечим и ни дава още възможности за създаване на спомени и истории", обърна се популярната водеща Ирина Тенчева.
Всички инициативи от информационната кампания, както и публикуваното експертно съдържание под формата на разговори, полезни съвети, широки професионални дискусии и информация по специфични здравни теми са свободно достъпни за всеки в каналите на Novartis България – YouTube, Facebook и Instagram, както и в медийното пространство.
Коментари